2013. június 11., kedd

A Gyömrői Malom halála!


Nem vagyok elfogult, nem vagyok Gyömrői, ám mint molnár minden malom halálakor a szívem sajdul. Undorító és ocsmány munka mikor a pénz beszél és egy város műemléke lebontásra kerül. Nem tudom ki hogy van vele, én némi hasonlóságot vélek felfedezni a Ferencvárosi Malom ledöntése és Gyömrő Malmának pusztulása között.
 A Fradit iroda/lakóház érdekében tüntette el a korrupt városvezetés, természetesen városrendezés címszóval. Nos Gyömrő malma műemlék volt, NEM ÉRTEM? HOGY MŰEMLÉKET? HOGY LEHET LEBONTANI. Vagy ez is Fradis story, mert a Ferencvárosi Malomról is úgy tudtuk, műemlék, és mert kellet az ingatlan, már nem is volt az!
 De vissza Gyömrőre, nem értem a város vezetését, hogy aki oly ügyesen kihasználta csodavízben rejlő lehetőségeket, és megmondom őszintén, nekem ízlett a palackozott Gyömrői víz, hogy a fenébe nem láthatták a malomba rejlő lehetőségeket.
 Akár egy múzeum képében, de személy szerint üzemképessé tettem volna és minőségi lisztel el tudta volna látni a várost. Ellátta volna és 10-20 embernek hosszútávú munkát biztosított volna, vagy tán Gyömrőn oly jó a munkaerő statisztika, hogy nincs igény munkahelyre???
 A másik, ugye itt is lakópark áll a háttérben, nem hiszem, hogy máshogy nem lehetett volna bekötőutat építeni, csak is a malom lerombolásával. Lassan ez az ország a műemlék malmok elpusztításában az első helyre kerül. Mocskos, korrupt egy ország ez, ahol duma a munkahely teremtés, inkább a munkahely és az emlékek kiirtása a trendi. Azt meg végkép nem értem, hogy azon magánszemély kinek az önkormányzat kiadta, miért nem törődött az építménnyel?! Talán bizony az ő zsebébe is csúszik némi apró? A téglák kiárusítása is gyalázat! Ez egy elkorcsosult világ, ahol a múlt a pénz kedvéért kiárulható, és az illetékesek .zarnak az egészre. Igazi városatyák! Hajrá Magyarország!!!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése