2013. május 20., hétfő

Politizálva!

Ma a Malomipar!!!
Elgondolkodtam mi a különbség a Cukoriparunk és a Malomiparunk között. Az igazat megvallva nem sok, talán csak az, hogy a Cukoripar megszűnt, az utolsó cukorgyárunk is csak úgy Magyar, hogy hazánkba található.
 S a Malomipar? - Nos ott is részben hasonló a helyzet. Az igazán nagyágyúinkat úgy mint a Ferencvárosi, Budai, és a Cerbona is megszűnt, bezárt, lerombolták. A Ferencvárosi városrendezés címszó alatt lebontották, a Budai politikai alku tárgya, hivatalosan a zajártalom, ami nagyon furcsa, egy ipari övezetben, és a Cerbona amely anno élen járt az újításokban a szennyezett búza küldte padlóra. De itt meg kell jegyezni, hogy a szállítója vígan él, és mily meglepő részben Német tulajdonú.
 Nem értem hogy munkahely helyet miért kell irodaház...
Nem értem zajra hivatkozva miért kell az ország legnagyobb malmát üzemképtelené tenni. ( Mellékesen megoldható a mai technikai szinten, sőt 20éve is, hogy leszigeteljék zaj ellen az üzemet.)
Nem értem miért az egyik legszigorúbb minőségi követelménnyel dolgozó üzemnél kerül be szennyezett gabona...
Az meg főleg nem értem, hogy egy malomipari cég aki szállított a Cerbonának nem vizsgálva be az alapanyagot, úgy küldte tovább...
 ROHADT POLITIKA AZ EGÉSZ!!!! Az országot kiárusító gazember horda mely csak a zsebét tömi irányítja a hazát a rendszerváltásnak nevezett tolvajlástól kezdődően és ez vágta haza nem csak a MALOMIPART hanem az egész Magyar gazdaságot!
 Huszonvalahány éve csak ígérgetnek, de a munkásnak aki eltartja e semmirekellőket nem igazán jobb!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése