2013. május 11., szombat

Adalékos!

Ami most van, az sajnos az ipar hanyatlása, a szakma, szakmaiságának elvesztése és a minőség lencseélése a mennyiség érdekében.
 Nem tudom, hogy a Magyar emberek mikor ébrednek fel, és mikor utasítsák el a kutyulék liszteket. Arról meg már nem is beszélve, hogy a kenyerünk tele vannak adalékokkal ami része a minőségnélküliségnek.
 A liszt lisztjavítókkal??? - Már az egész úgy furcsa ahogy hangzik, de ez van, utána lehet olvasni. Nem véletlen, hogy a manapság lisztnek mondott fehér por csak a nevében liszt! Miként láttam olyan lisztnek nevezett, embereknek szánt valamit, amit mikor megláttam, azt hittem takarmányliszt! De nagyot tévedtem, nekünk készülő termék alapanyagát láttam.
 Nem tudom, hogy hová vezet ez az irány, azaz tudom, inkább az a kérdés, hogy mikor választjuk már meg, hogy mit is teszünk a kosarunkba.
 Itt az allergia szezon, minden természetben meglelhető növény ellen irtó hadjáratot indítunk, pedig a mesterséges vackokkal teli étkeink ellen kellene lázadni. Nem a parlagfű mérgez minket, hanem például a kenyérbe kerülő, messze nem odavaló adalékok.
 Persze élhetünk és gyilkolhassuk a természetet, mint sem elfogadjuk azt, hogy a zömmel a boltok polcain sorakozó áruk, a kecsegtető áraikkal nem az egészséget, hanem a halálunkat készítik elő! S ezt nem poén, mert bizony jó pár élelmiszerre is rá lehetne ragasztani valamely elrettentő illusztrációt, mert a gyomor és bél problémák egy része visszavezethető e mérgező anyagok köréhez. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése