2014. október 22., szerda

Leírás vagy Leírták

Tömlős porszűrő, elengedhetetlen a malomüzemekben.
Volt egy álmom, s úgy tűnt van rá elvi ráció, ám mikor belekezdtem egy üzem újra élesztésébe az ígért erőforrások teljes egészében elmaradtak.
 Felvettem kapcsolatot, naiv idealistaként vezető szakmai tekintélyekkel, akik szavára mindenképpen adok, persze csak a telefonszámlám összege csapot a magasba, nem a malom újra üzemképessé tétele. Álmodtam, azt képzeltem, lehet bízni egy tulajdonos szavaiba, ám a vezetőktől az utolsó munkásig, csak én szerettem volna VALÓJÁBA, HOGY A MALOM ÚJRA MŰKÖDJÖN!
 Hagyományos transzmissziós üzemről van szó, azaz szíjáttételek által működtetett malom. S miközben a kezdeti lelkesedéssel igyekeztem valami jót tenni, mert IGENIS VAN IGÉNY A JÓ MINŐSÉGŰ LISZTRE a dolgok lelassultak és végül már a remény is kihalni látszik.
 Szomorú, mert a malom havi 3mft tiszta hasznot tett le az asztalra, mikor irracionális módon leállították. Ezt az összeget ma is vígan kitermelné, speciális gabonára lévén orientálva.
 Persze mikor elkezdtük e halott dolgot, mert ma már annak látom elhangozottak mennyi emberi erőforrást is kapok, igaz ígérni a legkönnyebb, hát semmi nem lett belőle és vajuk be őszintén ez eddig 1 forintot nem kapott a malom, arra, hogy valóban egy üzemelő és profitáló munkahely legyen.
 Szűklátókörűség és nem is tudom mi van a dolog mögött, mert igaz nem 300millió havi haszont termelne, de azt a bizonyos összeget biztosra összehozná. -S arról nem is beszélve, hogy személy szerint két műszakba is látok lehetőséget és megbízható jó molnárt is tudnák. Persze én nem okoskodhatok a főokosok világába, de ha úgy adódna, biztos, hogy megvenném ezen malmot és nem sajnálnám azt a 15-20mft ráfordítást, mivel egy év alatt visszahozná ezt az összeget, úgy, hogy a gabona mennyiséget is a malom kigazdálkodná. De sok az okos ember és sok a bedőlő vállalkozás, így néha nem ártana a buta molnárra hallgatni, hát ha az ő elképzelése az okosakéval ellentétben nem dőlne be...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése