2014. szeptember 14., vasárnap

Így nem lehet Malmot rendbehozni!

Az udvar az első nap
Behordócsiga először...
s a kiszabadítását követőn
 Megküzdöttem érte, hogy újraindítsa a tulaj a malmát, hiú reményekkel érkeztem a telephelyre, azt gondoltam, minden megy ahogyan illene.
 Kezdhetném azzal, hogy egy őserdővel be nőt üzenet kellet kiszabadítani és mindehhez kaptam egy embert. -Gondoltam jó, hát kezdjük, de hát szerelőre is igény van, így mivel külsőst nem igényelhettem, hát az egyetlen aki dolgozott malmi gépekkel rá tartottam igényt.

 Hát tarthattam, mert immár 2 hete várom és nem jön, teszem hozzá nem az ő hibájából. S hab a tortán kiderült olyan anyagot kíván a tulajdonos őrölni amely nem MALOMIPARI alapanyag. A valóság az, kivitelezhetetlen, sem tanulmányi emlékeimbe sem a tankönyvekbe nem szerepel ez a bizonyos anyag. S mivel kíváncsi vagyok konzultáltam sok szakmai emberrel, és külön köszönőm türelmüket
A gépteremből kijövő vezetéket szétvágva, ellopva
és jóindulatukat, kiemelten azon nagy tapasztalatú vezetőnek aki még álmaim, malmát is megtalálva, munkalehetőséget ajánlott. De köszönőm osztálytársnőm testvérének, türelmét és véleményét, hisz túlterheltsége ellenére rámutatott a valóságra, már mint hogy pénz nélkül nem lehet malmot beindítani s előtte felújítani. S nem utolsósorban véleményem szerint a MALOMIPAR legnagyobb ágyújának Virág Géza bácsinak őszinte és logikus magyarázatait, azt hogy mit lehet és mi szakmai lehetetlenség!
 De tovább, először volt másfél hónapunk, most már két hetem van csodát tenni a semmivel a katasztrófából. Ez még istennek is kihívást jelentene. -Felmerült, hogy filterzacskókat kellene rendelni, felvonók elévődött hevedereit kicserélni és példának okáért a 2 töret finom hengerszék szíját egyszerűen levágta valaki és elvitte, szóval rendelni kellene. Arról nem beszélek, hogy tulajdonképen egyedül 2 hétig szinte csak a szíjakat kellene varrnom, de ugye ahhoz is szükséges lenne varrószíj.
 Reménykedő és optimista vagyok malom ügyekben, már mint, hogy tud profitot termelni, ám nem úgy, hogy se ember se pénz se szerelő. Ez már lassan a sci-fi vagy a fantasy kategóriájába gördül át.
 Szóval most ott állók, hogy sehol, és a tulajdonoson kívül, még én sem látok lehetőséget, még csak a felújításra sem. -Csak egy felvonó heveder több százezer forint, s ahol egy létra nem sok de arra sem tudnak pénz szakítani, felettébb érdekes kihívásnak vélem az alapból szükséges dolgok beszerzését. S itt nem beszéltem besült csapágyakról, szétrágott tengelyekről és egér rágta szitaselymekről...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése